Hari yang MALANG sentiasa BERULANG..

hoho yeahh...
dalam hidupku neh.. xpernah lari dari hari yang malang..
nk kte aku budak malang xjgak..
sb aku slalu gak bernaseb baek...
huhu mungkin aku tlalu cuai
dan bile malang tu pergi muncul la hari yang malang
malang yang dimaksudkan aku neh bukan saje "xbernasebbaek"
tp ad jgak kne mgene ngn prasan..
mcm
kecewe, sedey, terluka, sakit hati , etc..
dalam otak aku neh telalu byak mnde aku pk..
smpi kan aku xtau ap yg aku pkkan dan tu lg la wat aku tgaggu
HAHA
dan itu jgak bole wat mood aku xtntu hale..
skejp hepy. tibe tgh2 hepy sedey.. mse sedey tibe2 ketawa
hahaha
tp bile aku kucalana.. aku perlu bersendirian supaya tade yang tluke dgn aku..
tp malangnye.. org rmai xpuas aty ngn aku..
HAHA
hidup ku smakin hari smakin xterurus,,
aku tatau nk buat ape lagi..
dalam hidup aku.. mmg susah nk cari kebahagiaan...
dan bukan sng jgak la aku nk bhagie..
tp bile aku bahagie mmg aku btol2 bahagie..
tp.... ye la..
bile aku bahagie ad jela org yg xpuas aty..
nk kata aku xmatang la apa la..
ye aku akui mmg aku keanak anakan ...
tp KO SAPE NK SUH AKU BRUBAH!!
salah ke aku jd budak riang?
lgpn ko bkn knal aku...... hurmm
aku cume pencinta maenan budak2 dan brangan kebudak2an..
mknan jgak..
tp kureng la pencinta budak2.
kalu aku tetibe bebaik ngn budak2 tu ad makne la tu
HAHAHAHA!!

da la kalu nk tulis lg neh betaon xabes
dsbbkan bebulan xupdate HAHAHA

No comments:

Post a Comment