Bile bencana EXAM melande..

(tajuk nak dramatik sajee)

Siape la yang takpenah tension bile exam..
nak - nak kalau die tu ade tabiat last minute..
Dala last minute untuk exam je.. klau yg laen die la number 1! (tipu)
siape die tu ? aku laaaaa.. ==

Seminggu sebelom exam..

Aku masih rilek tak berbuat ape - ape dan pikir kononnye aku masih banyak mase..

Beberape sebelom exam..

Aku masih rilek.. dan pikirkan yang exam hampir tibe tapi masih tak buat ape-ape

Sehari sebelom exam..

Tensyen macam orang gile.. time tu jugak nak sakit jiwe.. lepas tu,,
Duduk temenong depan buku..
Bukakbuku dan sambung tenung kejap..
Tutup balik buku tu sambung on9/tido...
(terok-terok)

Sejam sebelom exam..

Pegang buku tanpa lepas..
jalan keliling kelas nak tanye org..
Hapal dan hafal dan hafal..........
(tapi pagi tadi aku tido sampai cikgu datang sebab mengantok gile) xD

Tengah jawab paper yang firstttt hari Khamis
B.Arab..
Buat muke sedih sebab takot nak jawab wlaupun senang.. (klau paham la)
Last2 tak siap semua jugak.. habes la cikgu photostate tampal kt papan kenyataan..
(itu kate cikgu)

Esok pulak.. Jumaat..

Muke seronok soalan senanggggg la sgt (soalan yg tinggal tetap ade)

dan etc... aku tak mo ingat dah ape aku jawab.. REDHO..

Setiap kali exam mesti jiwe aku bergelora segelora taman gelora yg dekat2 dgn sekolah aku tu..
Tapi aku masih taktau kenape name die Bergelora..
Aku tengok taman tu tenang je...
Mungkin Taman tu untuk orang yang berjiwe gelora mcm aku
dan datang sane bile bergelora myb dpt tenangkan jiwe..
Eceyhhh
*setiap manusia ade pandangan sendiri kan.. lgpn tu la yg aku buat*

Ok sambung..

Kalau nak exam je.. bagi budak yang nakal.. dan separuh nakal.. juga yang baik mcm aku.
Klau da tak study tu.. tak study la kan.. bile nk jwb mule la gelepo.. dan dorang tak pikir laen
da.. Toyol toyol dan toyol jelaa
Aku takde la sejahat tu .. Aku tak main Toyol - toyol.. sebab Meera Ardilla kate aku da memang toyol.. T^T'' Semenjak tu aku da tawar hati nk gune..
Ehhh bile mase aku gune mnde tuuu! ade niat je.. tp tak pun.. :)

Aku kekadang bile da jwb mmg tak tengok kiri kanan.. sekali tengok mcm2 rupe dan gaye aku nampak, ade yang berisyarat
mengalahkan pakcik polis yg duduk tengah jalan tu ape org panggil? polis trafik??
ade yang da batuk mcm pakcik tengah nazak sebab batuk kering nak panggil member kot..
dan etc.. hahah
Aku pulak?? hmm~ aku mampu tengok je.. jawab mane dapat.. yang laen aku beserah kepada Nya!

Tapi..

Ade sorang budak kelas aku. aku ingat die cakap ape kat aku, Die cakap
"tengok hana ni.. walaupun mcm ni die jujur"
OMG....~ aku ade la kot tanye member sebelah ngn belakang... (baru nak jujur) Heh..
Sebab aku da nak nangis mase tuh...
Tulaa.. jangan la kate aku baik.. nanti korang mnyesal cakap aku mcm tuh..
-Hipokrit!!-
Tapi yang paling penting.. aku tak bawak toyol!!!!!

Ah lantak laa.. ahahaha.. tapi aku tak paham ape mksd dy cemggini tu..
aku jahat sangat / bodo sangat ??
hmmm~ ~ Sebenarnye aku memang tak bole tngok org pandai dr aku..
Aku jd malass (mmg aku malas tp ni malas telajak) bile ade org pandai..
Aku malas pikir dan sebab aku tau dorang tau aku tanye jela tanpe bepikir..
xD dah la.. bye.. Salam!!



No comments:

Post a Comment