Asrama day 1..

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh~~
*sesak nafas jap*

Heylow meylow marshmallow yellow etc...

Aku kembali menaip.. kali ni aku nak cerita Pengalaman FIRSTIME duduk kat asrama
hahaha~ mende firstime2 ni aku memang selok sikit..
banyak kot..
Memule mase aku dapat tahu kene duduk Asrama for 4 day!!
Aku rase mcm.. Oh hell...~~
Tp nak taknak memang kene pergi..

Beberape hari sebelom tuh.. Mase tu tengah exam lah..
Area Kuantan tetibe takde air.. memang aku sedih gile la..
dok pikir lagi cmne nk idop kt asrama takde air.. T^T'' sedang molek..
sehari sebelom aku kene pergi tu.. rumah aku da ade air.. tapi
sekolah takde air lagi.. =,=''
and then...

mase aku hari first kat sane.. Jumaat 27.5.2011
hari last aku exam midyear..
ingat bole la bebas.. tapi nk wat guane..
mase tu jugak cikgu nk bagi seminar untok PMR kat kiteorg..

ok nexttttt ~~
Pukul 3.00ptg nk dekat 3.30 jugak aku tak ingat pkul berape..
Aku sampai kat sekolah.. dengan Farah Adiba.. die nyemak ikot aku balek rumah mandi .. Haha
sebab rumah aku ade air..~ >-<'' sengal..

Datang2 teros masok dewann..
Barang2 tu aku letak la kt luar.. celah2 bgunan suke ati la nak letak mane2 pn..
sekolah tu kan luas
beg sebutir je pn..
hohh.. mase dalam dewann.. cop tempat.. duduk lepak2.. beberape minit lps tu..
cikgu seminar datang....
first subjek science..
awal2 seminar da tunjuk science bab 4.. hehehe ~
die tunjuk video..
*bukan video tetttttttttttttttttttt lah!!*
video pasal persenyawaan~~
hahahah dari mule laluan sperm masok smpi jd baby.. dan sampai tue..
(aiyarkkk aku rase banyak gile nk mampos cikgu cakap pasal. care. etc nk jwb science
tu je aku ingat?) terok2..
hehehe
Okehh~ bengkel science tu dlm jadual tulis 5.30 tp abes dalam pkul 6 jgak.. huh~
lps tu kiteorg g asrama laa. cop2 katil.. aku sng je nk dpt.. sb aku g join geng2 tuh.. hehehe dorang sangat berjasa <3 *eceyhh* lps mgrib tu kul 8.30mlm ade seminar lg..
Geografi pulak.. Ok je..~ tp ngntok skit.. aku dlm dewan asyek kunyah gule2 je.. lps tu abes msok asrama~

hoho lps tukar2 baju.. aku takleh tido.. panas koootttt !!!
hah lupe nak cakap.. mase memule msuk asrama.. cm biase la.. si ketua yg da dilantik cikgu..
bgtau la peraturan2 duk dalam asrama..
yg aku ingat..
tak boleh tido bawah..
takleh bising2..
takleh tido bukak tingkap (grr panas nk mmpos)
takleh biarkan asrama gelap..
sebab die.. tau2 je ah~
Haha taktau sudah..!

Tapi..
Mase malam first tu aku memang takleh tido sebab panas.. aku pegi la keliling2 asrama.
borak2 ngn member.. ramai jugak tak tido malam tu.. kiteorg dok becerita smpai kul 2.50pg jgak nk dkt kul tido..
last2 tetido kt bawah jugak.. xD

pagi tu.. mmg kene marah la~ sb tido bawah.. hahaha tp nk wat cane.. kami da tertido.. -,-''

*bersambung pada post day 2 * =,=''

1 comment: