4.Jun.2011

Semua orang tahu hari ni hari Sabtu.. haha
laen la kalau yang tak sedar diri tu.. ah lantak la..
kalau taktau jugak tengok calendar la..

Tapi tak semua orang tau yang hari ni hari kebebasan aku dari perot mak aku..
9 taon woi. cm penjara!! eh? 9 bulan dah a.. aku ingat lagi mase aku duduk dalam tu.
aku tendang.. jerit2.. takde sape pedulik. akhirnye.. pada 4jun1996 aku dibebaskan..
im feel sooo heaven!!
Tp tu semua kejap je.. Akibat terlalu excited.. aku mule sebak..
aku sendiri taktau.. aku tau nak menangis je mase tu.. kemudian aku di pas kan ke sape ntah aku tak ingat..
ntuk bersihkan aku..

Hari semakin hari aku semakin besar dan sampai la ke hari ini 4.jun.2011..
aku menjadi manusia yang terlebih besar ==''
Mereka kate.. eh tak hati aku kate aku semakin besar.. maksudnye dewasa..
tapi aku tau.. umur 15 taun tu masih remaja dan perlukan perhatian ibu bapa.. *eceyhh*
dan sape kesah aku nak acting cm bebudak pn.. pehal nak marah bile aku isap jari dah mmg tabiat! (eh???? pehal nk bgtau jgak yg ni)

Setiap hari lahir... semua org nk wat wish sendiri.. beharap ape yang dorang nk tercapai..
aku lak.. ape aku nak pn aku tatau..
alah setakat nk org ramai wish kt fb (bg yg ade acc fb) patu hadiah.. biase a tu.. tp bkn tu yg aku harapkan sangat..
klau org bagi.. Syukur Alhamdulilah je la.. eheheheh~~
Tapi.. biasenye.. mesti dorang banggekan klau befday (ape nk dibnggekan entah)
yela dala same ngn hari Agong.. LOL sabit..
hahahah.. lantak lah.. aku tak kesah pnn

Terima kasih lah tolong gembira untuk aku..
bukan gembire kan aku.. :((
aku appreciate sangat..

p/s- aku sedih sgt rini.. aku pn tatau bakpe.. mungkin sebab lgu ni.. arghhH! emo.. Hahahahahaha!! sat lg keluar mesti tak ingat dunia da.. huhu.. aku rase mcm ade mende yg aku nak.. tp aku tatau.. :'( series.. aku taktau..

No comments:

Post a Comment