Crushes turn to Crush


sememangnya bila kita suka kat orang yang takkan suka kita tu sangat la menyakitkan
Tapi aku suka..

Yaa baru jeh jadi ni.. sekarang la.. aku tengah frust la ni HAHAH
Sebab tu tulis kt sini Haha ~
Lantak lah.. Aku suka je bukan nak dia pun
Tapi err ~
Kecewe lah jugak.. HAHA Adeehhh Redho jelah
Dah tu Fiqah lak kate terlupa nak delete message dia chat dengan aku semalam
lagi lah cuak HAHA tp tp tak kantoi pun
Lantak lah ape nak jadi jadi lah.. Aku taknak suka dia dah XD (KOT)

Haha baru kene ujian sikit da give up.. Haihh =.=''

Aku rase macam da malas nak crush crush dekat orang -,-''
Dala aku tak kenal dia HAHA pedulikan *Kata Fiqah*
Aku suka je kut .. dapat jadi member pun jadi lah
Tu pon kalau dapat T_T

Tp tp tp tp tp lepas kecewe tu terus aku teringatkan abang fom 5 yg aku selalu tengok time aku form 2 Hehe tp yang ni takde sape tahu kahkahkah~
Tp yang ni aku suka tengok je
Aihh gedik
Dan disebabkan itu.. Aww nk crushes kat dorang ah pulak


HAHA Dua orang pulak tu ~
Weee ~ Tp yg ni name pun aku taktahu..
Gambar perlu lah sensor malu lah saya nanti. HAHAHAHA!!

Yang nampak macam hijau - hijau tu aku tak ingat name dia..
Yang sebelah tu aku memang tak penah tahu name dia -,-''
HAHAHA!
Dan kali ni biarlah aku tak tahu pape pasal dorang ...
Nanti kang frust lagi.. Ye dak?
suka diam-diam sudah lah kan
yang aku tahu dia Form 5 tahun ni~
Good Luck SPM yaww

Eh bukan tadi aku tulis taknak crushes-crushes dah ke?
haha cepat betul ubah pikiran.. Lantak lerr
Aww ~

Ramai mane pun aku nak crushes
Tapi Kawan/member/sahabat still number 1 HAHAHA
Kan kan kan oh yeahh~

Akhir kata ,


(Dalam hati aku sekarang Tuhan saja yang tahu.. Hihi)


kbai :(

No comments:

Post a Comment