Schwein Comel

Schwein Schwein Schwein

Ok anak - anak hari ni kita belajar pasal perkataan Schwein..
Anak- anak tahu tak schwein tu ape?
Schwein tu adalah Babi dalam bahasa German..
Aku belajar dari Meera Ardilla tu lah Hehe

Dan apa tu Babi?
Babi tu binatang
Tetapi perkataan babi juga terkenal dengan pada orang yang suke mencarut -,-''
Dan harini cikgu nak ceritakan pasal Schwein..

Harini sangat Schwein! semua nya macam Schwein!
Asyek-asyek nk bagi masalah dekat aku
Schwein betul!
pagi - pagi lagi dah macam Schwein semua nya!
Aku cume bangun lambat 30 minit.. Tapi mereka nk buat Schwein dengan aku!
Sorang kate Takyah g sekolah laa!! *lepas tu terus tinggal aku mcm Schwein*
Aku sangat kecewe macam Schwein!
yaa kenape aku buat tanda ! pada setiap ayat
Sebab aku sedang marah benar! macam Schwein segalanya!
Semua perkataan yang agak cam Schwein dilemparkan pada aku
yang terase seperti diper-Schwein-kan mereka!
Aku tak pernah membenci mereka..
Walaupun mereka selalu buat aku terase mcm diper-Schwein-kan!
atau lebih jelas dipertirikan -,-''
Masing - masing dengan ego Schwein nya!
Semuanya salah aku!
Tak pernah nak beralah
Aku tak kesah pun nak kene beralah
Tapi jgn lah buat aku sampai aku nak sebut Schwein bahasa melayu banyak-banyak..
Aku baru jeh pulih dari kesengsaraan
Tapi harini dia mai balek..
Aku tak nak pun menyusahkan
Tapi mereka yang terasa susah nk kene hantar amek aku !!
Schwein!
Ada ke patut pagi - pagi da buat aku menangis
Schwein! Aku tak suka menangis QoQ''

Kenape nak salahkan menda yang selalu ada dengan aku
Kenape nak salahkan mereka yang selalu bahagia kan aku
Kenape nak salahkan aku
Kenape tak pernah nak pikir salah sapa sebenarnye..

Dahla tinggal aku.. Lepas tu tak bagi duit.. Aku kebulur tahu tak.. Nasib baek ade yang bemurah hati bagi aku karipap :'(
Lepas tu mase balek Fiqah belanje lagi. :'( Terima kasih
Dahtu tak bagi duit.. Balik rumah haram jadah takdak pa atas meja.. aku nak mencekik apa :'(
Aku juga manusia yang perlu disi perutnya


Kekadang aku TERPAKSA menipu nak dapatkan kepercayaan..
Kata orang JUJUR boleh menyelesaikan masalah lah sangat
bagi aku tak bila dengan dorang
MENAMBAHKAN masalah lah.. :'(
SCHWEIN SCHWEIN SCHWEIN!!

Ok Sampai situ ja cerita cikgu tentang Masalah yang macam Schwein..
Cikgu tahu jadi Schwein tak de la sesukar tu. hanya perlu berendam dalam selut dan makan najis..
Jadi Schwein yang diguna diatas memang untuk mencarut..

Sekian..
dari :
Manusiayangkucalanadanserabutdenganmanusiamcmschwein
glitter-graphics.com



*********************************************************


Haa tadi aku pergi sekolah
Aku yang tadinya hati bekecai barai
Tetiba aku nampak si dia..
Senang lah sikit
Dan harini jugak Myha Siti penyapu bagi aku Komik SATU BEG KETAS BESO!
Yeah I Like It
Thankyou Myha I Love U more than Schwein.. Hehe
(Aku tak perlu nak layan pape.. sebab aku ade komik yang aku sangap bebulan-bulan)


No comments:

Post a Comment