I'm just Tired tak give up lagi

Aku taknak tulis pape psal gambar ni.. biar gambar tu yang bercerita sendiri


Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.. Hah semput..

Ya aku cuma penat dengan hidup aku.. Aku tak penah give up lagi nak hidup.. kalau tak dah lame aku terjun..
Bukti aku masih kuat nak hidup.. aku tak terjun jambatan tu dan aku masih mampu menaip kt sini..

huhu

Begurau pn ade had jgak kan..
Sme orang tau kan...
Aku yang tak berape bijak ni pun tahu..
Tapi kenape wat aku cmni weh
Aku manusia jugak..
Asal wat aku mcm aku takde perasaan
Apa guna kau belaja tinggi dpt kerja bagus tapi tak reti nk begurau
Aku malu tahu tak
Aku malu orang buat aku macam tu
bukan malu je.. aku kecewe tahu..
Orang yang aku harapkan aku dapat mengadu nasib pun tak pernah nk menyebelahi aku
ah aku takpenah kesah pn suma tu.. aku cuma penat tahu,
aku penat lah nak jadi orang yg dipersalahkan

Hati kau je aku kena jage hati aku sapa nak cara?
Aku penat lah nak jage hati ko je.. hati aku yang penat menahan

Pakcik dah tua takyah lah buat menda yang bodoh
takkan otak terlalu matang smpi jd cmtu..
lepas tuh bodoh-bodohkan bebudak cm aku
lantak kau la nk bodohkan mcm mane pn..
kau ingat aku bodoh cm kau
heh aku tatau la ape aku tulis
aku penat nak berfikiran kotor camnih.. :/

Kau tak suka orang bebel kt kau kan..
Aku pun penat nak bebel kt kau

Last but not least..
Aku penat befikir nak tulis penat ape lg =.=''

---------------------------------------------------
Aku penah mintak nak bahagia sekali je.
Yea memang aku dapat betul2 sehari. Tapi bukan dengan ko

Nobody tell me that I'm right or wrong.. They only know to blame me..





No comments:

Post a Comment