from heart to blog

Aku perlukan mereka..
tapi mereka tak perlukan aku..
Aku nak bersama mereka.
tapi mereka tak suka aku..
Aku sayang mereka.
tapi mereka tak sayangkan aku..
Aku nak paham mereka..
tapi mereka tak paham aku..
Aku perlukan mereka setiap masa..
tapi mereka hanya perlukan ade waktu - waktu tertentu~
Aku ikut cakap mereka..
tapi mereka endahkan aku..

Tu la yang aku rase..

Today~~

Entah kenape pagi ni aku rase tak mengantuk seperti hari - hari lain..~
Sebelom waktu kelas bermula.. kawan aku de bagi Coklat.~
nampak seedap..
Aku simpan bawah meja.
nk makan dekat rumah..

Kemudian loceng pun berbunyi~
cikgu pun masuk.. aku belajar seperti biase...
sebab tak ngantuk syok la ckit belajar..

Mase rehat pn mcm biase.. makan2

Satu masa sebelum balek cikgu tak masuk..
aku tetibe rase down dan dan seperti a****** nk kluar..
tptakboleh.. mcm ade mende nk belaku kt aku jp lg..

Mase balek.. rini mak aku amek sebab ayah aku pergi KL (kuala lipis)
Lepas tu.. aku turun ngn mmber aku..
mcm biase lps balek aku pegi kedai..
setiap beberape langkah aku akan jenguk kt belakang.
takut2 mak aku da sampai.. aku taknak lambat...

lepas tu aku beli makanan.. aku pun nampak kereta mak aku..
aku terus pegi..
masuk2 kereta yea ~ penangan hebat aku dapat..
Aku takut ~
tp mende aku takut tu la yang jd mse dlm tu..
mak aku marah..
Aku tak tahan..
aku cume nak cakap hal sebenar..
tp mak aku da potong.. dan xbgi aku ckp pape..
aku dgn keadaan kusut dan tensyen betambah la sakit dihati..
langsung tak bole kawal.. sepanjang jalan aku nan***..
sampai la ni.. bukan dihati saje yang sakit~ tangan pun.. hihi
kesah ape.. mungkin ni balasan aku TERlempang member sendiri.
padan muke lah kan..
dari airma** yang taknak kluar mse dlm kelas tadi tetibe kluar takleh berenti..
*Hampeh je cm bapok..*

Lepas tuh.. aku teringat .. aku tak amek pun coklat bawah meja~
wwuwuuuaaa melalak..

padan muke aku.. hahahah

**downdowndowndown... Zzzzzzzz

*bajet cerita mcm ala - ala cerpen.. pdahal bkn de pape pun*



Some people think they're always right
Others are quiet and uptight
Others they seem so very nice, nice, nice, nice, nice, nice...
Inside they might feel sad and wrong.. -lyrics the stroke.


-Aku sekarang da tak tahu nak luah kt sape~ Aku takut nak mengadu.. nanti kene marah. hihi~
Kenape la susah sangat nak paham kate - kate aku..

No comments:

Post a Comment