Oootak~

Asal otak je mesti teringat Zomba
Eheh.. kenape zomba suka makan otak aekk??
lantak laa..

Ni haa..
Orang selalu kate..
Pikir dulu baru cakap..
Pikir dulu baru buat something...

*orang yang cakap tu pikir tak sebelom dia cakap? Heheh~*

Yeaa aku mmg tak lari dari memikirkan hal itu
Eceyhh~

Tp kekadang. aku pikir pikir pikir dan terlalu lama pikir tetibe aku rase takut jugak..
Takut ape yang dipikirkan / keputusan tu salah..
Hahaha selalunye aku kene bahan bile tersalah..
*damn asal aku je salah mesti nk bahan*
Tu la yg menambahkan ketakutan aku..
mungkin aku terlalu mentah untuk pikir dengan lebih tepat..


Yeaa sb tu la kan aku perlu bimbingan orang tua yang da matang pikirannya.
Hoho..
Tp sampai bila la kn nk begantung otak kat dorang..
*sampai aku bole pikir sendiri la!!

Hoho mcm da takde otak nk pikir sendiri je..
(hah aku taip tanpe bepikir ni)

Hahahah
Orang selalu cakap aku suke buat gila..
bla bla bla..

So what? T^T tp aku de mase - masenye la jugak.. hek hek..
-I always act like kids.. But im not kids (yela tu)
Bukankah seronok jadi kanak - kanak..

No comments:

Post a Comment