Rajeng ~!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh!!
Salam sejahtera kepada semua ^,^"

Sememangnye sejak akhir - akhir ni.. aku agak kemalasan untuk meng - update
blog ..

*Sebenanye aku tak de idea..
pape jela. sekarang ni pun aku xde idea.. Tp akibat kerajinan
aku nk update jugak..

hihi (sebenanye sebab dapat komp ngn keyboard lembut)
terasa jari jemari juga lembut untuk menaip.. Hahah!

Sekarang aku kat pejabat Mak aku.. punye la merayu - rayu nk ikut
kononnye duk dalam aircon.. ade telepon bnyak bole gayut - gayut..
setibanya aku disini.. waww ~ kenape tetibe ramai org..
tp aku xkesah la.. dorang bkn duk lame pn.. eheh..
nk call org laa.. eeeii! aku nk call sape haa?
dah la tak de number sape - sape.
Hampeh betul..Hahahaha !! nak online? waww~~ memang nikmat kalau dapat..
komputer pun banyak..
Tp tak leh bukak Facebook/YouTube etc..... ~
Nasib baek bole bukak blog *kenape bole pulak!! (bosan yang amat.. tu la salah kau sape gatal - gatal nak ikut..)
nak tidur pun segan aihh ~~ *plawok

Hoho Sebab tu la aku tetibe rajen nk update ~~
sebab blog je aku bole bukak.. da la lame tak update..
eii suke hati aku laa kn?~

Ok abes bab merapu.. xnak la bebel panjang2.. *tipu lagi..
mentang2 keyboard lembut nak mam**..
screen pn besaq la dari laptop kt rumah tu..
hihihi ~ aku pn bkn idea ade sgt nk update.. so suke hati la nak merapu ape T^T

Aku nak cite kejadian rini kat sekolah la pulak.. *eceyhh..
memang tak de ape yang best sangat pun..
mcm biase la.. datang sekolah.. lewat skit *perhimpunan tu awal sgt laa~~
lepas tu beratur.. oh damn.. Aku mengantuk Gila kot ~~
bukan kot da.. Memang aku ngantuk sangat - sangat..
sampai la ni.. ngantuk ag aih.
Tp.. aku malas nk tido.. Hahaha *tajuk rajeng doh... igt xnk letak perkataan malas tu..
Eii pape jela aku jujur >,<"

Then. Semenjak dapat pengetua baru nih.. cikgu tak putus - putus masuk kelas..
aku pun da tak dapat menikmati kehidupan mcm tahun lepas..
ponteng,tidur dalam kelas, cikgu tak masuk kelas sepanjang hari...

Rindu Woii ~ tapi bagus jugakn?..
aku jugak tak sempat nak tidur kejap..
eheh tp sebab tak larat sangat aku tidur jela lepas cikgu ajar...
Hihi Syok siot~
Tapi ke-syok-kan itu tak lame..
beberape minit lepas tu ade la cikgu laen..
Ouchh..

Eh lagi satu.. sebelum cuti seminggu bulan March minggu lepas
kiteorang ade ujian..
hoho.. bukak sekola cikgu sebok la nk bagi ketas - ketas ujian tuh..
jd xbelajar la sangat.. Jd ape lagi~~ tidoq satt~~ Hahaha..
dapat la 7 paper..
Time Tafsir.. cikgu bagi la paper..
Cikgu kate sape fail kene denda..
Oh damn~ aku mmg dari awal rase fail.. debo la jugok.. T^T"
Tp nk wat cane.. memang itu takdirnye.. aku mmg teettttttt! xnk ckp~
Hihi malas cite..
ok then.. cikgu keluar.. aku sambung tidur..

Cikgu laen lak masuk....
seperti biase xde ape berlaku aku maseh mengantuk..

Then.. science..
Aku rase da due kali cikgu science masuk.. Tp tak bagi - bagi gak paper
Why~~ hoho cikgu masuk je ajar2.. sampai la da masuk bab 4 baru..
lambat kan.. ish ish ~ biase la cikgu kan bz..
takpe la cikgu~ dapat jugak sy tidur kejap kn.. hehe terima kasih cikgu.~
hah mse cikgu ajar bab 4..
Dgn mata yg kuyunya aku melihat sekeliling.. lalu tengok buku.. then cikgu..
aku nampak bebudak tu dok sengeh2..
Ishh ape nak jadila ngn mereka2 nih.. ape yg lawak sgt..?
*buat2 xpaham.. hihi otak hank..
Aku yang ngntuk ni terus kn je mengantuk..
*yela tu..
Seronok tengok bebudak tu semangat time belaja..~ Hahah!

Then rehat..
mcm biase.. aku *rajen* kan.. [kata lawan]..
jadi aku tak turun la konon nk sambung tidur..
tp time cikgu takde nila aku cergas.. jadi aku merayau2 jela kt tempat member..
sampai la ade cikgu masuk.. *secare automatik aku lemah..
=,='' teruk btul..

Aku balek la tempat aku... then cikgu bagi keje..
aku buat.. lepas tu....
................... (tido)

Tibe - tibe.........

Aku dgr sore cikgu suh semak jwapan..
Eheh aku dgn keadaan lemah dan longlai.. angkat pen dan buku..

Ok begitula aku seterusnya.. mengantuk dan tak bermaya..
Hahah...

"mengarut je ko.. ceta bosan cm ni pn nk cerita.."
hihi suke hati aku ~

Da la aku merapu.. mesty bile aku bace balek jap lagi merapu je lebey.. *aku sedo diri wey~

Aku asyek terbuat keyboard ni mcm kt laptop punye je..
siap wat touch pad *wlaupun takde*.. dan bagaikan semuanya dekat - dekat *pasai laptop tu kecek mmg a seme rapat2* Hahaha untuk elakkan perkara tu.. aku berenti kt sini..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment