puppy love or true love?

1. "Saya sayang awak kerana saya perlukan awak"
2. "Saya perlukan awak sebab saya sayangkan awak"

Hoho ape perbezaan antara due ayat tersebut?
Meeemang la lain..
Susunan ayat tu pun da lain..
Maksud nye mesti la laen..

Ape yang berbeza?
Ayat 1."Saya sayang awak kerana saya perlukan awak"

Dia hanya sayang orang tu bila dia perlukan je..
damn sadis nye.. Hahah
Jadi dengan kesedapan kesukaan hati mak tiri moyang belah atuk kepade nenek aku,
aku nk namekannye cinta monyet~

why I call it cinta monyet??

cube bayang kan yang bercinta itu monyet.. (aku mmg suke bg contoh ngarot2)
monyet mesty cari awek banyak kutu supaya dia bole makan banyak - banyak kan..
that y la monyet tu sayang awek tu sebab nak cari kutu.. *my imagine
same la cm manusia..
dorang cari awek cun cun mantap mantap pasal satu hari nanti mesti nak ngap punye la ~
mcm buaya (eh tibe masuk part buaya)
*senang ceta dorang nk amek kesempatan dan merasai nikmat seperti monyet jela*

Laen pulak yang ayat ke dua tuh..

Saya perlukan awak sebab saya sayang awak.. *yek*
Sape tak perlukan orang tersayang disisi kan?
eheheh
sme orang memerlukan orang yang mereka sayang kan..

Jd jd jd.. Sayangilah mereka yang menyayangi mu.. T^T''

Dan pesanan kuh. Ingatlah orang yang tersayang.. =-=''
ends...

**Sory klau post aku tetibe de orang nak marah.. (mane la tahu)
aku memain je.. aku rase ape aku nk sampaikan xkluar abes sb otak aku xlawas (da makan kencing tak lawas) tp ni bahagian otak.. Heheh..~ sory jugak klau post aku mengarut sampai tak boleh terima akal korang dan korang tetibe jadi gile mcm aku bila bace.**

2 comments:

  1. 1. "Saya sayang awak kerana saya perlukan awak"
    2. "Saya perlukan awak sebab saya sayangkan awak"




    3."saya sayangkan awak kerana/sebab saya sayangkan awak,"

    itu lebih baik.

    tak perlu sebab untuk sayangkan seseorang.

    =)

    ReplyDelete
  2. eheh tertinggal pulak yang tu..
    Hek Hek. Trimas tolong sambung XD

    ReplyDelete