Happy Sunday..

-Isi Entry nih memang langsung tak kene dengan tajuk die okehh~

Sebabnye..
Aku memang tak gembire harini. Name je Happy sunday..
Tp ianya sangat membosankan.. Mulai sekarang aku nak panggil Sunday boring
==''

Dan harini jugak.. entah mengapa aku rase semak.. habis semua aku nak marah.. Haha tapi aku cover kemarahan aku dengan ayat yang suci dan indah ..
contohnye tadi entah sape aku chat.. die duk wat semak aku tak balas sikit nak bising-bising
Aku memang rase nak maki.. Bekali - kali aku tulis.. "bodoh la kau semak ah blah a kau bla bla bla" tp budak tu langsung tak endah kan..
Sebab lepas aku tulis tanpe menekan enter aku tekan backspace dan tulis balek diruang tersebut dengan ayat yang indah celake

Hah bukanlah niatku untuk menjadi hipokrit walaupun memang diriku ini hipokrit.. Hahaha.!
Tula dulu benci-benci sangat hipokrit.. sekarang kau yg hipokrit.. LOL
#tp aku hipokrit kearah kebaikan.. xD

Ok.. lepas duk bengang-bengang last-last aku kate aku busy dan penat layan die.. then die buat ayat yang konon nye touching.. tapi langsung aku tak touching.. malah ku gembire.. lalu aku tak balas.. heheh

Tp.. Kesemakkan aku bukan sampai situ jeh.. Aku kembali semak dengan ~!@#$%^&*()_ entah.. aku semak sangat.. haha sekarang pun eeeiii ~
aku semak sngat sebab mak aku takmo g keluar.. AKU BOSAN HARI HARI DUDUK TEPERAM DALAM RUMAH!! nak peram aku lame - lame masak la aku .. hohoh da jadi jeruk da pun..

No comments:

Post a Comment