Yogurt (durian?)



Assalamualaikum..

Aku sebagai seorang penggemar yogurt memang suke makan yogurt..
(da nme penggemar memang la suke!!)

dalam kepale korang mesti yogurt dutch lady takpun ape ape ape jename lah yogurt yang mcm lembik lembik dan masam - masam ade org kate tu susu basi.. ahh kesah ape aku..
klau tatau jugak tengok gambar ni!!

Aku tatau lah sejak bile aku suke mende ni.. Sedangkan dulu aku sangat bencikan mende masam.. Hahh..

Korang mesti penah dengar yogurt strawberry keh blueberry keh bla blabla yg biase - biase tuh..
Tp penah tak dengar yogurt durian ==''
Aku tulis mende ni dengan penuh rase disgusting.. Hahah..
Sebab.. Baru je tadi aku makan yogurt dengan penuh nikmat dan excited..
Tetibe aku nampak yogurt durian.. dengan rase gian dan berani aku mintak kat mak aku nak makan mende tu

Lepas da dpat permision (cey taleh bla ayat)
Aku pun dengan tamak dan gelojoh mencedok yogurt durian tu dengan satu sudu penuh..
Dengan muke banggenye aku makan..
aku makan sikit.. lepastu aku tenung mak aku dengan muke penuh simpati mohon dibuang mende yg aku makan tu..

Lepas tu, tetibe aku teseda dari kesesatan yang dah berlaku pada diriku..
Sebenarnye mende aku makan tuu TEMPOYAK..

ape? tempoyak pun tatau? Alahh yang orang buat makan dengan nasik.. Durian yang masam tu.. err

Tp tadi aku makan begitu saje.. nak nanges rase.. mcm mane lah aku bole tepikir panggil yogurt durian.. nampak moden barangkali..

Aku da insaf da lepas tu.. takmo wat dah keje gitu (kejap je nt aku buat lg) wahaha begini la manusia.. deytt! wuwuuu
alamak alamak aku sakit perot !! kk tata <3 ya

No comments:

Post a Comment