Mengeran Kebosanan!

oh oh oh aku rase nak menyanyi kerana kebosanan.. cehh.. nyanyi jela sape nak halang.. wuwuu

Hari hari aku pikir ape aku buat hari - hari.. tp yang aku ingat
Hari hari aku bekurung kat dalam rumah sampai naik muak
lepastu~
makan online tido makan.. pfffttt ! (study? oh jgn harap lah.. aku study kt sekolah je.. seyes kt rumah takde feel nak study harharhar)

Cam tak ber life je idop aku.. .. Aku bosan tau takk!!! Rase nak makan orang pun ade jugak..

Kalau aku mengadu bosan kat Facebook.. Mesti dorang suruh pegi la study ke hape kan..
cadangan pun membosankan.. Baek aku bebel sorang-sorang kat blog.. pembaca nye pn entah ade ke tak.. mampuslah asalkan aku aman disini.. ceytt ~ da name Alone.. Ni la tempat aku bersendiri.. Walaupun memang hari hari aku bersendirian Huwarghh!
bosannye hidup..
Langsung takde warna warni yang ceria.. Hanya Hitam dan putih yang smart tp membosankan..
Hahah..

Selain manusia yang membosankan.. Aku juga manusia yang pemalas..
Dorang nih nak suruh aku study.. Aku malas tau tak!. yeayy~ dorang kate aku tak seda diri nak Exam PMR.. Ishh aku ni malas.. bukan koma.. Aku sedar diri lahhhh!!

Korang tuh duk suruh-suruh study.. maken muak aku nak study Hahah
tak de feel ah nk study bile kene pakse-pakse ni.. Aku lagi suka wat keja dengan kerelaan hati..
Kalau hati malas.. nk pakse pakse same je aku tak study bkn nak masuk otak!!

(ok aku joke je.. tp yang bosan tu memang ye.. jgn la ade yang telalu series sampai nk ceramah panjang lebar kat aku.. Why So Serious? bak kate joker.. aku pn nak jd joker kekadang.. walaupun ape aku tulis tu mmg ye ahhh!! sudah la.. END)

Moral of the story.. jgn la jd bosan cm aku.. nanti gila i tatauu~


No comments:

Post a Comment