Menjahit Lencana..


Semasa aku buat entry ni.. mase ni jugak aku baru siap menjahit seekor lencana yang durjana dekat sehelai tudung aku..

kenape aku panggil die seekor sebab sebab die lah tangan aku dicocok jarum bekali - kali..
sebab nak siapkan jahit lencana tu lahh! aku aku aku terseksa..
Dan pasal tudung tuh aku panggil sehelai sebab lantak lah.. aku tatau ape punye kata bla bla bla
yang aku patut letak sebab aku da blur semua ni bepunca lencana!! Hah!
(suke Hati aku je kan nak tukar - tukar ikot kepala otak)

Pada mulenye suruh mak aku yang jahitkan..
Tapi dengan ayat powernye yang mengatakan aku terer menjahit die suruh aku jahit sendiri.. T^T'' so what.. aku rajen mase tu.. Walaupun Homework tak siap lagi.. Damn!! ahh.. homework tak penting.. Lencana lagi penting..
hohoh Peace yawww!!

Aku jahit lencana dari pukul 11pm.. Sekarang da pukul 12.21am kan dia pggil aku pn da blur..
Semua ni gara-gara lencana lah !! (sekali lagi) lebih sejam jugak lah kan aku menjahit.. hahah

Sambil aku menjahit aku berchatting dekat Facebook.. memang lah lame kan aku nak jahit..
Sambil - sambil jahit tu aku boleh lagi berangan nak belajar mengait.. Hoho.. angan-angan aku selalunye cm tahik ayam hangatnye.. Tp aku rase memang aku nak belajar mengait..
ah sudah.. aku kat sini nak tulis pasal jahit bukan mengait lah!! (takpe2 nt entry laen aku tulis psal mengait)

Sekolah dah masuk petengahan tahun ni baru aku nak jahit lencana dekat tudung..
Ni pun entah ape yang menghasut aku jd rajen untuk menjahit.. mungkin sebab aku teringat kan Pengawas (mawas) kat sekolah kot..
Mereka sangat menakutkan okeyhh!..


Tulis pasal jahit - jahit ni aku nk cakap pasal pengalaman aku menjahit memang ade lah aku rase.. urghhh ~ ~
aku seperti gadis - gadis melayu zaman sekarang.. mane la nak reti jahit menjahit ni..
Aku mane penah belaja menjahit.. Mase kat sekolah subjek KHB tu.. aku amek KT Kemahiran Teknikal.. dan aku bukan belaja sangat.. So mane aku nak tahu belaja ke tak pasal menjahit tuh..
Aku pandai ni pun (pandai keh?) sebab aku selalu tengok mak aku menjahit.. hekhek
Tp memang tak samela hasil jahitan aku dengan mak aku..

Aku sendiri nak gelak tengok hasil kerja aku.. hahaha reyok ghepang!! (senget - benget maksud die)
Fine lah.. yang penting semangat dan kasih sayang yang aku curah walaupun aku mencarut dalam hati sebab tecocok tangan.. heheh

cukup lah sampai sini je ke-excited-an aku..
Seyes aku tengah blur .. sampai aku lupe.. Sesuatu.. Grr
yang aku tulis "kata bla bla bla" tu sebab aku lupe benda tu panggil ape!! Hahahah damn.. tlog lah aku. :(

No comments:

Post a Comment