Asrama day 2

Pagi tu aku suda kedengaran suara orang riuh
sebab nak besiap pegi mandi. Aku pula masih dengan lakonan tido aku..
dan takkan bangun selagi takde orang gerakkan.. :)

Kemudian.. aku mula rasa malas nak tido.. beberape minit tu ade la org gerakkan..
aku pn mula la sambung lakonan.. konon mcm mamai.. tak bedaye nak bangun.. padahal da bangun lama dah.. ==''

Kemudian aku amek bantal dan kaen aku bawak ke katil.. dan amek tuala dan
dengan semangat aku pegi mandi.. lepas mandi aku masih besemangat.. pakai baju sekolah.. pegi dewan makan mase ni pn masih besemangat..
Kemudian menuju ke dewan.. (eii takkan satu2 aku nak ceta)

Ok hari kedua Subjek First seminar tu B.Inggeris tak salah aku..
4 masa kott. ku sangka sejuk sampai ke tengah hari..
rupanya tak sampai setengah aku dgr ceramah psal subjek tu mate aku da mcm stim ==''
Gila.. masa tu jugak aku terpkir semalam dala tido lambat.. lepas tu nak kene duduk kt sini 2 jam tanpe henti.. ah cepat la pkul 10.. (bekate aku dlm hati)
Bile da pkul 10.. org laen pergi la amek air ke ape.. aku dgn laju letak kepala kat meja.
Tp nikmat tu hnya sementara.. Tetibe ade orang gerak sebab da pukul 10.30.. damn.. cepatnye
Aku pn teroskan pelawanan aku ngn mata sehinggakan aku tak berape nak dapat ape yang diajar.. xD.. ianya belanjutan smpi pukul 2.30 petang ..
sampai kat bilik.. aku tak pkir ape dah.. aku teros tido..
Sampai la tiba masanya aku bangun.. aku pun besiap2 nak pegi kelas yg seterunya.. iaitu Kemahiran Hidup..

yeaa ~ mase dalam dewan aku belaja seperti biase.. mengantuk mmg ade lahh...
sampai ke petang.. lepas tu aku cikgu bagi kiteorg keluar pegi pasar minggu hari ahad..
dekat Taman Gelora dekat je dengan sekolah.. tak sampai 15 minit pn jalan kaki ==''
tp tp tp pukul 7 nak ade kat sekolah da ==''

Aku pn mula la perjalanan aku dengan Sarah ngn Intan.. walaupun kaki aku hampir tecabut.. aku masih ingin jalan laju (mengade) lepas tu beli2 lepak2 makan2.. aku balek semula

Orang lain sme bawok balek makanan tp aku da abeskan herher ==''
lepas tu aku mandi tetibe kene warden sb bising..

lepas tu rilek2 jap.. pkul 8.30 malam aku ade kelas MATHEMATICS..
Haha dgr pn aku da sakit kepala.. sb tula aku mandi untok mncergaskan diri ==''
Gila ke tak mandi dala bepeluh2 jalan2 tadi.. ewww ~

Mase kelas math.. hati aku mula bedebar.. aku tatau kenape.. bila time subjek math je aku bedebar takot risau gelisah bla bla bla tanpe arah tuju --''
kemudian tetibe aku rase mengantuk yg amat sampai myengat kekepale.. patu cikgu bg keluar awal.. aku terase besyukur gila time tu.. balik asrama aku teros gosok gigi basuh muka tido.. hahah ~

>>> next entry.....

No comments:

Post a Comment