Perasaan terpendam

weewoweewooo~

Aku rase ade mende aku pendamkan tapi aku taktau.. hmm~
tak mungkin la aku suke kt someone (funny sgt bg aku HAHAHAHA)
go hell la.. aku rase sementara je.. saje je nk kecoh kt blog..
org kate blog tempat dok meluah.. pesalah aku nk wat mende same. herher
Tp aku bkn nak luah.. aku cume nk cite pasal perasaan yg dipendam.. eheheh.. (sengal tak sengal ayat aku ni)

Korang pena tak rase mcm perot korang tesumbat.. takleh nk keluarkan taik tu..
cm tu la aku rase..
tp tu bukan bahagian perot..
tapi bahagian hati..
hahaha takkan hati aku tesembelit.. (ade pulak) T^T''

Kekadang aku rase perasaan seperti tuuuuuuuuuuuuuuu menyusahkan aku je..
Bkn kekadang.. hari-hari kot.. ishh..
Ditambah dengan perasaan rindu aku ngn hamster aku..
:((((( ritu aku g pasar.. ahad lepas.. pasar kt Taman Gelora.. Ade cine tu jual hamster..
Aku mintak la nk pegang jap.. Ohhmg~ bahagie jap rase.. sumpah rindu sangat2 !!!
hoho ni pn yg aku pendam kan.. tp da terluah lak..

Aku rase perasan tuuuuuuuuuu mmg kene pendam sampai bile2.
klau nk diluah mati mak.. ditelan mati bapak.. pehal tak kemam je.. (ehbetulke)
sebab tu la.. aku kemam je.. hahaha (pendam) ayat bebelit cm keewling harap korang paham la.. aku sendiri tgh pening... bkn pening ngn ayat tu..


cm org gile aku meroyan depan laptop ni.. dgr lagu jiwang dr blog org laen pulak tu.. entah ape2 lagu aku dgr ni.. hah hah hah..

aku tau tak sepatotnye ade perasaan ni.. takpelaa.. da org tak syok kt kite.. kite syok kt org tu diam2 da a.. xD kah3.. sengal..

2 comments: