Kebahagiaan yang sementara

:O
Assalamualaikum kepada muslimin dan muslimat sekalian.. hoho


Mende ni memang la da selalu tejadi kat aku.. (mnde ape?) kebahagiaan yang sementara tu laaa!

Sebab mnde ni SERING belaku la aku nk taip kat sini.. (mnde yang jarang belaku pn aku nak taip jugak)
ah lantak aku lah kan..

Aku tau.. kat dunia ni takde yang akan menjadi Hak mutlak kita.. Semua yang kita ade Semua milik Allah S.W.T.. Kite pinjam jeh.. so bila-bila masa jelah Dia boleh ambik..

Aku tau tuu.. aku paham tu.. Tp bkn sme org bole terima kan??
ah bukan aku nk cakap aku tak terima ape yg jd kat aku tu ah !! aku kate bkn semua.. blablabla

Aku redho je.. Ape yang nak jadi dekat aku.. Jadi lah.. InsyaAllah aku diberi kekuatan..
Dan mcm aku cakap kat atas tuu.. Aku mmg diberi kekuatan.. Alhamdulilah.. aku tak jadi over emotional smpai nanges-nanges memberontak.. Aku hnya tenang dan senyum.. huhu.. Alhamdulilah..

Yelah.. Jujur aku cakap memang aku sedih.. Tp mulot aku nak jugak cakap tak.. (dasar penipu) haha .. aku cakap cmtu pn nk sedapkan hati.. Hati orang weh.. hang mana nak tau.. aku bukan suka sangat nak tunjuk.. jd ape aku rase bia la aku sorang je yang rasekan??

Alahh.. sekejap pn aku bole merasa jugak kebahagiaan tu.. Tu da Kira besyukur Alhamdulilah lah kan.. klau tak dapat langsung kang lg la kempunan :)

Kita kene ingat.. Sebesar-sebar dan seberat-berat beban dan ujian yang diberi..
Masih ade je orang yg lagi BESAR dan BERAT ujian die.. so kite kenela besyukur kan..

lgpn.. bgaku mnde nitak la besar sangat..

Jadi.. moral of the entry.. Kita kena terima jela Qada' dan Qadar yer.. :)

p/s:kebahagiaan ape yg aku maksudkan tu takpayah tanye la yerrr hahahah

No comments:

Post a Comment