Asrama day 3

Pagi tu aku bangun awal dengan lebih besemangat sebab bangun awal.. hihihi ~ ~

Mcm biase lah.. aku pegi mandi.. lepas mandi aku teros besiap pakai baju sekolah..
Aku pun merayap2 kat tempat orang..
Dorang ceta mcm2 mnde jadi semalam.. aku tatau pape sb tido awal..

Aku dgr ceta.. ade orang dgr mende tu.. mende ni..
Budak kelas aku Afifah name die.. Aku denga ceta die nampak HANTU..
Wakakaka aku maken teruja mndengar.. tp aku malas nk tanye tuan badan lagi..
Dgr ceta die demam.. tu la yang malas nk tnye.. nt kt kelas (selepas cuti due minggu) aku tnye a kot..
hah.. lepas tu mcm2 lah lagi yg jd.. dorang tido lambat lg.. pdn muke.. aku tido aman damai je
sungguh lena.. dorang kate dorang makan nasi goreng pattaya ape sme.. fuhh~ nyesal jgak tido awal..
lantak lah!!

aku pegi sarapan.. lps tu msok dewan.. aku pegi cari tempat terbaik sebelah kipas jeh.. mmg syok.. pkul 8 start memule subjek B.Malaysia.. Boleh tahan la takde a ngntok sgt sb aku tido awal xD..

rehat jap.. lps tu subjek B.Arab.. hoho yang ni bole tahan ah.. sebab kelakoo ~ Suare us tu nyanyi/ngaji pn bestt..

And then aku tengok kt jadual.. Seterunya subjek Sejarah..
Aku da mula layu..
lepas tu mase dalam dewan.. ckgu bg bnyak lak aktiviti kene bangun duduk bangun duduk..
patong stim je nk ngntok.. teros tak jd ngntok xDD
smpi la kepetang..

kat asrama cm biase a.. aku g mandi dlu.. galok2 dalam tu aku teros besiap.. aku la antara org terawal siap.. tu pn sb aku nk pegi ngaco org.. hahah ~ lps tu pkul 8.30 aku pg dewan.. untok Subjek Pedidikan Agama Islam..

Yang ni pn boleh tahan.. sb cikgu tu banyak tektik nak kenekan pelajar2.. Hahaha... tegelak sorang2 aku sebab aku pn da tekene.. adehh~ habes pkul 10 cm tu la kot..
cikgu bg taklimat jap psal mnde jd smlm.. hahah yg pasal hantu tu lah..
cikgu aku kate balik asrama nt teros tido.. jgn ade yg nk jd kelawo lawo lah..

Tp mcm biase.. kelawo tetap lawo.. masok je asrama dorang cadang takmo tido.
Malam teakhir ni la aku rase paling best.. so mcm rugi je tido.. esok bkn ade kelas.. ade Dialog besame pengetua je..
aku dok ngn mmber2 aku.. malas nk list ramai kot.. sorang2 dok ceta pasal hantu.. aku seronok je mndengo.. eheh ~ last2 tak smpi pkul 2 dorang da tido.. hishh tak syok tol..

Pagi tu. aku kemas2 barang besiap2.. pegi dewan.. ade aktiviti besame pngetua..
aku duduk sopan dalam dewan.. dan kelihatan ckgu mcm nk ckp sesuatu..
seperti ape ygaku agak..
Name je Dialog besame pengetua.. Tp pengetua yang tak dapat datang.. sb Isteri die sakit kot.. takpe aku maafkan :)

Jaadi.. dialog besame pengetua da tuka jd dialog besame guru-guru jeh..
sorang2 pegi ngadu.. aku dgr je. lps tu pkul 9pg abes la siaran tu..

Patu ade mmber aku tu ajak g Taman gelora jap.. aku pn pegi ahh ~ ~ ~ mane bole tolak.. Hahah
duduk situ smpi pkul 11 lbih jgak a.. tu pn sb da ade org sound suruh balek.. fuhh~ punya laju aku jalan tak hengat.. lembik kot kaki..

mase otw balek aku maseh tesengeh teringat kenangan manis kat asrama.. rase rindu lak walaupunsekejap aku pergi.. smpi umah .. mnde first aku buat ialah on9.. tak salin baju pn.. cabut tudong cabut setoki on9.. lps tu aku tido.. lps tu aku tak ingat da ape jd.. Sekian.. ==''

No comments:

Post a Comment