Pemberian..

Assalamualaikum....

Aku tau da lame aku tak tulis post kt kat sini..
Dan aku tau bukan ade orang bace pun~ T__T''

Semua entry yang aku tulis sebelom ni adelah diri aku yang laen.. Sekarang aku da laen..
Aku sndiri yang rase.. Kalau korang (yg kenal aku) tak rase.. Ikot suke lah -,-''

Aishh terlencong ke tajuk laen laks ~ ehek..

Pemberian yang aku tau adelah seseorang tu bagi sesuatu benda kat orang.. hah
Dan... Aku rase.. Si penerime tu mesti nak sesuatu yang die inginkan dari pemberian tu..
contoh kalau si penerime tu nak Camera... Mesti die beharap Si pemberi kasi Camera kat dia..
Dan Si pemberi mesti nak bg benda yang si penerima tu suka.. yelah kalau bg benda yang dorang tak suka baek takpayah kasi.. Sebab dorang bukan suka pun (kate si pemberi)

Tapi.. Aku jenis tak kesah pun orang nak bagi ape.. Kalau dapat ape yang memang kita nak tu kire best gile ah.. Tapi bagi aku pemberian paling tak menyusahkan, (yelah kekadang smpi pecah kepale kite pkir ape yg org tu suke)
adlah bile org tu
bg ssuatu yg DIA suke dgn ikelas kt ORG. spaye si penerime teringat kt . bkn bg ssuatu yg ORG tu suke.. :) entah la kenape.. haha

Senang citer... tak kesah la nak bagi ape asalkan ikhlas.. :D ia sangat menyenangkan semua org.. *kcuali yg tak reti besyukur*
*Ape yang penting .. KeIKHLASAN* huh

(Entah la kenape aku pegi tulis pasal mnde ni tetibe.. Bkn ade org nk kasi hadiah kt aku pn :(

Bye

No comments:

Post a Comment