Hahah ~ Sekolah 2010 ~


Salam ~

Hahah ~ aku maken gembire lah taon 2010 neh
aku harap ia akan kekal smpai akhir taon~
AMIN!!~

Yeeeha~
hahah!! ~ baru awal2 taon cm neh aku da bole la
biase kan diri ngn kelas tuh..
ho0ho0~
aku anggap neh satu permulaan untok aku mencapai Kebahagiaan~
weeeeee ~
dan.. aku harap sangat2.. ia akan kekal dan mungkin bole jd lg baek!!!!
dan.. aku akan teruskan usaha aku untok jd sperti yg aku Azam kan!!!!!!!!!!
yeahh~


Skang pon da bole ckit2 huehehehe
aku mnx sgt2 dak2 lam kelas aku xcm taon lepas!!
huwaaa aku ta kesah kelas bising!
aku ta kesah budak nakal!
aku ta kesah juga dorg kurang pandai..
aku cume nak dorg mcm MANUSIA!!! bukan cm SETAN!!
hohohoh ~
aku harap dak kelas aku ialah MANUSIA!!!
heee ~
AMIN~~

lg satu..
wuuwuuu ~ tlog la ~
tlog la ~
pengetue~ tlog la ~
kasi baiki itu kipas ngn lampu
PLISS~~~
wuuwuu ~ bile la skola aku nk siap diupgrade!!
aku rindukan kesejukan kan dalam kelas..
harharhar ~ tapelah..
aku ta kesah ngat.. aku an da jd pendiam!!
huahahaha ~
aku pendiam!!!!!!!!!!!! hahaha series ~ aku da jd pendiam~
tp ade mase jela aku jd gile~
lalalala ~
huh ape lg ye??
hah tu jela ~
harhar lantak la pape pon kan
yg penting aku gembira taon neh~!!!!!!!
sekolah tgh wat pembaharuan dan sdang dlam proses membaik pulih (mnde aku ngarot)?
aku pon tgh wat pembaharuan dan sdang dlm proses membaik pulih OTAK!!

sekian~

=TAMMAT=

No comments:

Post a Comment