Hmm.. T_T


Aaaarrggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! (btuka HULK!)
Wuuwuu...

KENAPA!?

hmm.. ape telah jd kt aku???
aku xtaw pape.. kenape? kenape perasaan cm tu tibe ade dlm aty aku??
hmm~ ape mslah aku neh!! arghhh aku terasa ingin menjerit!!!!!!!!!!!
knape?
knape aty aku rase hancur sgt3???
membuat kan ku ingin menyanyi

Hidup ku hancur
hancurkan diri ku benci sungguh keadaan INI!!!
(Dipetik dlam lagu sam kuman - Hancur!)

hohohoho!! bemacam2 perasaan tu rase..
kenape?? ape tlah jd kt aku?
huwaaa aty aku mmg sensitif..
aku neh sakit jiwe ke???
hmm~ sape gaggu idop aku yg sbena neh??
hahahaha ~ (rekaan2)

jiwe kusut itu jiwa ku..
hati hanco itu hati ku..
kepala kusut itu kepala ku..
otak jem itu otak ku..
sedih itu perasaan ku..
marah itu perangai aku..
serabot itu tabiat ku..
temenung itu keje ku..
menjerit itu kata2 ku..
Kucalana itu hidup ku..


kuat aku menipu~ hahaha
giloss..~~


=TAMMAT=


No comments:

Post a Comment