New Year!!!

HaPPy New YEAR~!!! 2010!!

hohohoho!!~
Hari nie ntah nape aku rase Happy ckit..
ckit je la.. ngehehehe~~
Tp.. aku ade sdikit perasaan Kecewe.. T_T"
Sb!! ni haa.. Seme nk wat hal..
waaa.. lantak lah!
habes pasal perasaan~
ahaha


Dsebabkan New Year 2010 neh..
aku terase nk Ucapkan Selamat Tinggal kepada
2009~
Walaupon banyak kenangn pahit dari manis pada tahun tersebut..
Aku tetap menyayangi tahun tersebut~ sbb
Tahun 2009 ni jugak tahun aku mule bersekolah
dsekolah Menengah! hohoho! ~
dan petame kali aku bersekolah disekolah laen dan jauh dari umah!
uhuh
Pape pon.. 2009 Tahun yg byak kenangan pahit dari Manis!
wuuwuu sedey2 Tp yg manis tu MMG MANIS HABES HABESAN LAH!!
Tahun 2009 juge la aku dapat ramai KAWAN!!
Aku nk Ucapkan GRACIAS!!!!!! Kepada semua kawan aku
yg Ikhlas kawan ngn aku~ aku syg korg wuuwuu ~
~Hug~ harharhar~
dan aku gembira tahun 2009 da berakhir!!!!
hahahahaha~~
Kini ku cube mulekan idop yg BARU!!
Titik Noktah desertakan dgn seru .!

Habes pasal 2009.. huahuahua ~
ni aku nk cerita pasal 2010 pulak..
ngehehehe ~

Ape aku nk cakap kat 2010??
Selamat Datang lah ~!!!
Sile2.. jemput masuk...

Sebelom tu.. kasi la aku berazam..
wehehe ~
Azam aku nk jd Dak PANDAI! Kreatif! ngahaha
BAEK!! Berjiwa SENI dan SCIENCE
Dsnangi ramai.. INGIN KAN SENDIRIAN!!


Eh ni Azam ke permintaan?? huahahaha ~~
Azam ngn permintaan laen ke??
Pape pon 2 yg aku nk sepanjang tahun baru neh...
hmmm ade lg la.. tp xtersenarai~ MALAS!!
harhar xpela.. tahun da baru hidup aku pon nk baru!!
kah3~
Moga2.. tahun 2010 neh Banyak Kenangan Manis dari Pahit!
AMIN!!! uuu aku xsuke pahit xsedap lah!!
huahaha~

Yeahh aryni aku gembira ~ hahahaha!!
HAPPY NEW YEAR SEMUA!!!!!
uhh org kate ade gerhana pada hari tersebut..
tp aku xley tgok.. sb da kne kurung lam uma ~
ahak!!
Udah2..
Sekian Mekasih kepada yg membace ~~
Ngee~
BYE bye 2009!!!!!!!!!!!!!!
HAluuuuuuuuuuuuuuhai~ 2010!!!!!!!!!!!!

~TammaT~


No comments:

Post a Comment