Hari ini (JUMAAT)

Pada waktu pagi,
aku bgun dri tdo lalu ku besiap hendak ke skulah.
tibe2, aty aku terasa sesuatu..

ape yg aku rase?
ary ni aku jd ary yg sme setiap mggu..
huu nape aku ckap cm tu?
sb
ni a.. tiap ary jumaat pasti ade sesuatu yg burok akan belako pada aku..
kalu xde pon aty aku tetap jd kucalana..
(bole dktekan setiap ary jumaat aku badmood dan jd org len "KOT")
kenape?
aku tatau..


Kat skulah..
huh.. mse pg tuh ok la lg...
lepas rehat,
aku cm biase.. xde cikgu je aku g a merayap kt tandas surau kat surau
kt mane2 je ah aku suke..
huu~ aku g pon bukan skali due cm tu..
biase nye satu mase banyak kali la aku round the surau..
haha. entah ape yg ade,
biase a kaki aku an ske merayap..

haihh,
lepas tu kiteorg naek kelas.. patu xde ckgu.
aku pon turon balek,
wuuwuu
mase tu la..
mase tu la tibe2 aty aku jd gundah gulana.
gelap gulita
kosong
hancur
sakit

berdarah menanah bagai ditusuk duri beracon lg pedas
kenapa?
aku tatau..
huu aku da kate ary jumaat je aku jd cm tu
tp ary laen cm tu gak tp kekadang je..
ape senanye yg belaku? waaa~ kenapa aku sedey?
patot nye aku gembira
aku xpatot rase cm neh..

huu ~

mase balek,
huu~~
mase balek aku balek ngn kawan aku g uma dye
aryneh aku stayback~~ ngeee~

wuwuuu mase ngn hani aku ok da
hahak,
sepanjang petang tuh aku ok jek..
u~~ tp penat
gile penat a

penat pon xgile cm neh,
haishh aku je yg gile
haha cane aku xpenat.
waa~ memule kne gotong royong. ok la. xpnat ngat.
sb aku bkan sapu smpah je tu pon skit je
haha
patu aku bekawat,
hu~~ panas gile kne jemur,
warghhh~ seb bek aku xpengsan je,,
haha kawat ley tahan penat,

ley tahan ag tu,
wuuu~ patu, sbelom balek ckgu suh org yg xlari ag g lari
org tu aku la kan, huu~
waaa~ gile ahh, kaki aku cm nak tecabot jek
tp aku dpt 1 minit 14 saat je. wuuwuu T__Thaha~!!

Balek da~
hah, patu sbelom balek aku tggu je a mak aku, haishh lame toi
aku da nak pengsan da neh..

huu~ tggu2 tibe dye pon dtg~~ weee ~~
patu aku g ctu g ctu
smpai umah magrib..~ hahah
duk2 kjap smyang, patu on9
heheh igt nak tido je
tp tah la
biase a.. da ketagih kot men mnde neh
alamak!
xley2
aku xley ketagih
bahaye2..
ahaha.. patu mnde tu dtg balek

haishh asal aku on9 je nk dtg
sebok tol!

huh tu jela kot..
hmm
ary neh = aku sedey
aku marah
aku bengang
aku sakit

aku penat
aku lapo
huh seme mende yg xbaek ah!!! xde yg baek pon..
grr~~
aku pon tatau a nape jd gini


No comments:

Post a Comment