Hari Pertama Sekolah sesi 2010!!!

Aaaa!!!! Aaaa!!!! da sekolah!!!!
mende petame yg lalu kt pikiran aku, wuuwuuu
NAK JUMPE KAWAN AKU!!!!!!!
aaaa!!! aku rindu korg gile2 thap lembu mental kuase 3!!!
uhh tibe2 sedang2 excited tu..
hatiku tetibe sayu mengenangkan naseb ku yg kelas
bejauhan ngn dorg.. wuuwuu!!
arghh!!!
tu sb la kejap aku excited kejap aku malas nk skolah!!

Hmmm (temenung)
apela naseb..~ wuuwuu T_T"

Cuti Hari Malam terakhir untok 2009~

Dgn berat hati ku meng -off-kan diri dari on9..
Lalu ku melangkah masuk kebilek ku untuk membuat prsediaan
lalu ku cube untuk tido!!!
Tgh2 sedap tido.. ade je org kaco!
aaaaa~~ suh solat isyak
wakaka~ T_T"
lpas solat tuu wuuwuuu aku xley tido~..
hurmm
lalu ku mengambil komik yg sedia ade datas katil ku...~~
hmmm xngntok gak..
tibe2 ade org kejotkan aku bgun.. haha entah bile aku tido..
=-="
mata ku terus terbuka lalu memandang ke arah jam yg
melekat di dinding bilek kuh!!! waaa da kul 6 lebey~!!!
lalu ku temenung seketika (sempat lg) huh..
haha..
pahtu g koloh ahh.. tokang tido ag..
(speaking timur kejap (Xtaw la ganu ke kelantan)hiho)

TIBE DISEKOLAH!

Peh!!! Ramai toi org.. wuuwuuu da lame aku xtgok org..
wakakaka
dngan muke yg Xseberapa ceria,
ku mendaki tangga yang berlapis2..
hahah
hadoii lalu ku menepuk bahu kawan ku yg sekian lame xjmpe~
ngee ~~ seronok2

Lepas tu ku di hantar masuk ke kelas ku..
oww tidakk
Kawan!! jgn jgn! saya xnk masuk kelas tuu waaaa!!!
Xnk2! xnk masuk kelas!!

ku teriak seperti aku dajah 1 "meraung xnk g skola kt ayah aku"
wakakaka
sekarang kat kawan jela..
hmm ~
pe bole wat.. lalu ku dtggal.. Eh! ade org yg aku knal
lalu ku pergi ke org tu dan menghalo kawan ku
hahaha
kejam!
(mane ade la!!!!)
hishh~
pe bole wat.. lalu ku mencuri tempat dan meletakkan beg...
huahuahua~
patu g dewan..
(perhimpunan kt ctu.. kat "Tapak" perhimpunan basah, sb hujan)
wahh dctu.. ku nampak.. beratus2 manusia yg berpakaian seragam..
wakaka bape taon aku xkua uma a????????
hari2 nampak huruf pekataan ayat dan tulisan je!~

Waktu Perhimpunan~


uhh~
nyanyi2 bla bla bla bla....
patu dudok.. ckgu nk umum markah kedudukan peratus bla bla
PMR sekolah tuh~
wahaha..
agak Terharu aku.. walaupon xde kne mgene ngn aku
(npe xde kne mgenenye!! tu skola aku jugak!)
huehuehue~
Walaupon aku xpaham pape.. pratus tu pratus ni..
mende a??? waahaha xpaham pape..
yg aku paham ckgu kate peratus naek waaa peratus lg... aku paham naek jela
peratus ape tataw
kakakaka ~
lantak la !!
lepas ckgu gtaw psal PMR tu....
Pengetua pon naek ke pentas..~ hahaha
seronok dengo pengetue ckp rini
(sb dye ckp mende yg aku nk taw)
mnde tu ialah~~
hahahaha sekian setahun aku menuggu nk taw skolah aku tu da bape taon
baru aryni aku taw..
keh3
rupe2nye da 50 taon sekolah aku tu..
huh..
ahaha yey taon ni jugak taon cemerlang untok skola tu..
zzZZ lalala~~ hadey2 hahak
pape pon aku xsabaq nk tgok dak fom 1 baru masuk..
ley aku buli..
zzZZ~ patu ade dak STAM jugak.. haha xsabaq gak dorg masok ley buli..
hahaha.. ntah2 aku yg kne buli..
hmmm..
da2 skola aku xde rekot buli la!!!
jgn kau cemari yg da ada..

hahak~
yg aku ta suke rini..
masuk kelas xbest.. dak2 kelas sombong thap jibon..
ade la ckit2 je cmtu.. hahah
kepanasan melanda time dlam kelas.. wuuwuu~~
bile la skola aku tu nk siap repeir wat pembaharuan sme neh!
wahh padang futsal da siap.. wakaka ley aku guling2..
agagaga (tibe2 je)

yg aku suke rini..~
dapek jumpe kawan aku!!!!!!!
aku dapat buku sume baru...
hahaha.. dpt taw ape yg aku tataw..
dpt taw sekola aku cemerlang jugak.. (slame neh tataw pon)
hah.. tu jela kot..
agagaga~

wuuwuu..~
Sekian Terima KASIH!!!!

Hanie!! Ika!! Nadiah!! Samihah!! Aqilah!! Ain!! Afifah!! Farah!!
hmm sape lg eh?? ahaha!~ ILYASM!!

No comments:

Post a Comment