KL Melaka KL

Huh.. Hari minggu yg membosankan~

Pada Jumaat yg lepas.. saya bersama keluarga telah pergi ke Melaka,
Tujuan kami yg sebenar benar nye datang ke Melaka tu..
Sb nk g minang org Melaka!!..
Minangkan untuk sape??? uhuu ~ntah la.. Zzz sedare aku la ~
Sebelum pergi ke Melaka Kami singgah ke KL..uhh ~

Mule la hari yang membosankan...
zzz..

Penah ke hari aku xmembosankan??Penah ko0tt ~ ngeh3

Setbenye d KL.. iaitu Kuala Lumpur..,
huh.. aku lalu KL jela..
ngeh3
sggah uma org kejap..patu temenung lam kete lame2..
Tibe2.. aku sampai kat Melaka..
=-="

Sampai Melaka ~
0oww waw ~
gagaga..
sampai suda kat tempat penginapan tuh..
Tibe2..aku ternampak Pantai ~
ngeh3..
pijak2.. pasir pantai kejap..
lepas tu.. balek bilek TIDO!hmm..
da kate ia membosankan.. wuuwuu
T_T"

Malam Suda Menjelang~~


G jln bando kejap..Bando ape???
bandar Melaka lah !..zzz ~
Aku pon mule la try wat muke yg ceria
tanpa kekosongan lg kemasaman ~
lalu dikale bosan menuggu ku pergi la merayau2 kejap ~
Tibe2...hmmm aku ta suke org xDknali tego aku!!!!!!
Kcuali kalu ade sb dye pggil..
hishh
Lalu ku berkata
Hoi!! Jgn tego aku la !!!!! aku hantu~
(bekata dalam hati~)adey pe siot betol
ckap dlm aty je
hahahahaLalu ku beredar sambel membuat muke yg masam

lg pahit..
sambel mencari org tue kuh!

huahuahuahua ~
(Malang sungguh Nasib)
Keesokkannye pula ~


Bangunnya aku dari tido lalu ku
terus mengosok baju kurung ku

yang itam lagi lusuh!Sesudahnye mengosok~Ku melangkah kaki ke bilik mandy~
wuuwuu ~

Haa! Sebelom aku g tempat yg sepatotnye aku peg
i..
(uma org yg hendak diminang)
Aku pon g la melawat kat.."Al - Khawarizmi Tanjung Bidara Melaka"
mase aku g tu time org nk rehat..
hohohoho ~
best la kot.. sb xde org an~
(tempat yg xde org mmg sangat ku minati)agagaga ~
Sebelom aku pergi menceroboh satu bangunan tu..

Aku begamba ngn "Tongkat Istiwat"huehehehe ~Hmm aku kah ini??>,.<" uu gaga~ Pape pon sebelah Kanan tu.. (kedudukan Relatif) atawpon biasenye.. belah kiri tu.. ialah.. "TOngkat Istiwat" Ape Itu Tongkat Istiwat??? ngehehe.. nk taw bace la kat belah kanan aku tu!~ huhu.. yg aku igt dan sempat bace.. "Tongkat Istiwat digunakan untuk menentukan waktu solat dengan cara, mengukur bayang ?????? huh smpi tu je aku igt.. keh3"

Lepas tu.. aku pon menceroboh satu bangunan tu!
Dann~ dctu jue ler bertemu aku ngn "Baju" Angkasawan~

Dem~ sungguh kacak itu baju~ wakaka
wuuwuu tinggi btol baju tu! >,<" Tibe2.. mase aku duk syok2 bekenalan ngn Baju tuh! Aku TERlihat yg menghala ke kami.. lalu ku menyambut mende tu dgn penuh kasih sayang ~ Mende tu adelah~~
Tadaa ~~
haha comel kan??
wuuwuu ~
aku syg mende ni.. tp nk wat cane.. mende tu terpaksa aku tinggal kan tempat tu..
hishh ~
aku da kasi name kt mende tu..
tp ape eh?
Meteoroid????
haa cm tu la name dye lbey kurang
ngeh3

Lepas tu kami pun beredar menuju ke
tempat yang sepatotnya kami berada!
Sedey toi ~ satu je ke tmpt aku dok melawat??
kah3

Setibenye disane.. (umah org tu la)
hadey ~ lemas2!
tlog
huh uma dye banje ke???
dak aih.. aku kelemasan sebab dok tempat yg
panas lg sesak dan bercelah2..
wuuwuu
da la busan!!
hmm ~
Tgh dok panas2..
Ade je ulat dok Bejalan kat tgn aku..
ngehehe ~
aku pon maen la ngn mende tu..
0o lala ~ selesai suda org minang..
huehuehue
Lepas tu kami dijamu dgn makanan~~
hah perot da kenyang..
nk wat pe ag??
lepeh tu balek ler..
nak buek apo lae

uhuh ~ balek pon lalu KL??
hmm
Lalu jela
huahaha~~ dengan keadaan ku yg bosan..
lantas tu tertido..
bgun2 sampai umah ~

Sekian Mekasih!

No comments:

Post a Comment