Abg bomba??

abg bombe : "adek bahaye lah duduk atas tuh nt jatuh"

aku ngn mmber2 aku :"ahahah xpela kami da biase"

*ade lagi laaa aku xigt!!

member aku kate pada aku : "weh weh hensem lah abg bomba tuhh"

aku : "hahahaha gedik"

Itu la antara perbualan aku ngn abg bomba yg aku igt..
Hahaha kesah nye da bkulat kot..
ntah2 member2 aku tu pun dan lupe..
Mase tu aku darjah berape ntah.. 4 ke 5 ?
xbaligh ag lah.. Hahahah...

semenjak itu.. kami selalu teringat abg bomba tu..
aku paggil member aku tu abg bomba.. gelepo tahap sawan babun ..



*asal aku tetibe teringat kt abg bomba tu ?
citenye begini~ -,-'

Mcm biase.. Tiap2 tahun.. semak tepi rumah aku
dan hutan depan jalan tuhhh
selalu tebako..

Hahaha kite bako kite bako..
xnyempat2 nok bako..
tibe tebako sendiri
Da name kebakaran.. mesty la ade bomba yg memadamkan api tersebut..
mase tu kami saje je nk tgok bomba wat keje.. duduk lah aatas pagor..
patu ade abg bomba tu.. hahaha ~ hensem >,,<

Tu la yg kiteorg bole kenal abg bomba tuh.. saje nyebok duk atas pagor..
saje nk ngorat abg bomba
Hahaha..
tu jelah aku igt..

Disebabkan tiap2 tahun kan tebako..
Why not tahun ni xade kebakaran di situ..
Tadi. mse balek skolah.. nk masok sempang kerumah kuh..
lalu la kat dpn dewang (dewan)
yg aku selalu maen badminton (klau xde org!!)

Tibe - tibe..
terlihat aku asap berkepal - kepal dr blakang dewan tersebut
.. aku xtau sape yang kepal..
tibe aku lihat sorang pakcik sedang padam api
Hahh.. bukan kat situ jeh tebako..
semak kt luar pago dewan yg bole dikatekan sebelah rumah aku tu pun
tebako..
fuhh ~
besaq lah jugak api,
hahaha Dan... tibe2 aku teringat kat abg bomba tuh
berkata aku didalam hati "bomba xdtg ke?? eh.. abg bomba?? haaa"

lalu cepat2 aku masok kerumah dan mandi
buat post psal abg bomba
Hahahahaha!!

sekian terima kasih~ semoga abg bomba tuh dtg lg.. *klau aku igt muke dy*

The End!!

1 comment: