Teringat

Teringat aku mase tu kite darjah brape ntah..
6 kot..
kau xlg brape rapat ngn aku sperti taon sbelom neh..
and then.. aku dpt tau kau da byak brubah dr yg aku kenal dulu,
lps tuh.. bcmm2 cerite yg aku dgr..
sakitnye hati aku ni Tuhan saja yg tahu..
malam tuh festime aku mengalirkan air mato sbkan insan yg dinamakan "kawan/sahabat"
aku xpasti..
Hahahah ~ mase tuh entah kenape aku sebak nk mampos bile teringat ko..
what ever aa..
mse tu aku mmg xbole sgt2 terima brubahan ko tuh...
entah aku sgt rase kehilangan ko.. wlaupn kite besame ary2 wlaupn xserapat dulu..
nk2 ko da ade kwn bru rmai kot.. smua org sukekan ko sb sifat kecoh kau tu *kot*
dlm rmai2 tu aku je kot yg xsuke (Cis)
HAHAH! what ever..
lps tuh.. aku da okeh.. aku buat mcm xde ape bile ngn ko..
heh lps tu aku xigt da ape jd.. (byk sgt kesah aku yg aku pendam *kot*)..

salam.. Bye

4 comments:

  1. mane mane mane ~ mane salahnye kak oi~

    ReplyDelete
  2. entah. eja pon salah. kucalana sungguih laaa~

    ReplyDelete
  3. Ohh~ error typing ~ Hahahah *rase macam salah ejaan lagi*

    ReplyDelete