Tiredness? stress? busy like bee? Ignore it ~

Ana Ta'ban!!

zzzzzZzzZzzzZ~
Aku sangat sangat sangat penat.. (ceyh)
da lame kot xrase penat penat mcm nih~
Hihihi!! pagi petang siang malam sentiasa ade class (yeke).
tp petang ni aku amek keputusan ponteng kelas~ hehehehe ~

sb aku sangat sangat xlarat.. T__T
Penat wookkkK! (nmpk sangat lembik~ on9 24 jam xpenat pn!!?)
Awww!! yela aku tengah biasekan diri la ni!!

Tp xde a kesah sgt.. da Cinta...
yang aku kesahnye sekarang aku nk tidur hihihi! (rindu katil diwaktu petang)

Nak cari ilmu memang la kene byak berkorban kan~
kenape lah dalam seminggu hanya ada 7 hari dan satu hari hnya ade 24 jam..
xcukup tahu!!

(Elehh on9 cukup je mase?)
Awww !! >,<* ape nk jd la ngn aku ni..

Wlau penat dan tension mane aku sekarang..~
ah.. just ignore it ~ nk tuntut ilmu pn perlu ke tension2
*aww cuba buat2 tenang


Baru aku paham ~ Masa itu sangat berharga..~
Hahahahaha !!!!

tanpe melengah lengah mase..~ aku nk tidor sekarang jugak!!!!!!!!!
1 2 3 zzzzZ
oh lupe..
Assalamualaikum ya muslimin wa muslimat ~~

Ana Ta'ban!!!!!! (saya penat) (menaip dgn tergese2)

No comments:

Post a Comment