Merepek .



Kenape lah Hati manusia xsenang macam Math untuk aku pahami..
(eceyhh macam la ko paham math tuh!!)..

eheh.. tp skurang2nye xde la memeningkan aku mcm aku pening ngn hati mnusia nih
Uhuk...
Mcm mane aku nk tahu yg orang tuh.. betol2 ape yg dy ckpkan..
Biase a kan.. manusia skarang mulot ckap laen.. Hati laen..
dan.. ape yg betulnye mesty la kt Hati..
hua hua.. ~ klau kite xtahu mcm mane nk pecaye kt dorang tuh..
Klau kene tipu hidup2 xke naye...
Sb tu la aku kene behati2..
Tp dlm tgh behati2 pn maseh dok was2 jugak.. Was2 psal ape pn aku xtau
Haihh ape nk jd nehh~

Eyyy!! ape aku nk buat nih...
HAHA
Trust yourself da a !!
Da a xnk tulis pnjang2 dah.. nt kene komplain lg.. HAHAH!
Who cares.. Blog aku~ Ruang aku untuk sendirian~ ske aty a nk wat ape !!
Assalam..

No comments:

Post a Comment