Meroyan everytime mengantuk dan penat

Hellowmeylow (=

Aku sekarang rase lebih baek dr td~.
Sebab baru bgun tidur..~
hehe

Aku taktau la kenape setiap kali aku rase penat dan mengantuk~~ (mcm td)
mesti ade je idea pelik datang dari kepala aku..

Ape yg aku pikir mase cergas takmo buat~
Mase tu jugak aku buat..~
Huhh..

Dan ape yang ade kt kepala aku.. semua aku lepaskan..

Tadi mase dalam kelas aku da macam mayat hidup..
perghhh!
seksa gila jadi mcm tu..
nk senyum pun ketat je...
badan aku sakit-sakit (sampai la ni sakit lg haa)
sebab tu aku xberdaya berbuat ape ape selain dgr cikgu cakap
tu pun kurang msuk otak.. (masuk lah jugak!)
sape yang senyum kt aku td dan aku xdpt nk balas
bukan bermakne aku sombong aww~

>Sorry sape yang terasa aku sombong tadi <..

>,<* Im TIRED fuckingdamnmuch
Aku taktahu kenape~

Org laen pun sekolah jugak.. belaja jugak.. kelas pg petang siang mlm jugak~
tp mase pg xde la meroyan cm aku tadi.. (yeke?)
Hahaha~

Bukan tu je.. aku jugak xboleh nk cakap sb mulut terlalu berat..
dan akibat terlalu memaksa diri membuka mulut
aku terkasar bahasa!
better diam dari bercakap kan?!

>sorry terkasar Madee Kechek
- Sorry awak saya xmarah awak pun~~
sy over meroyan bile penat.. so jd la mcm tadi.. Hahaha..

Jd budak sebelah aku.. tu mmg da tau la kot (harap2 mmg da tau)
knape aku jd mcm tu dalam kelas~
Hahaha aku sarankan baek jgn tegur langsung klau aku mcm tuh..

Aku pun tak suke nak moody tak tentu pasal..
Tp mende tak suke tu lah yang selalu datang kat aku !!
heishh~

Setiap kali aku mengantuk dan penat..
And then aku bangun~
aku tengok balek comment2 (kat fb)
dan ade member aku ckap pasal ape yang aku cakap (sebelum rehat)
Aku rasakan macm aku xpenah cakap mcm tuh~
ataupun..
rase pelik dan xtahu kenape aku boleh ckp mcm tuh!!

HAhahaha
Kucalana betul ko nih..
haiiyaaa ~
Ini la orang xcukup stamina mina eh eh ~ waka waka eh eh?!

-The End...

Yang benar,
~!@#$%^&* (tande tgn)
Kucalana bt carca marba b huru harak




No comments:

Post a Comment