Penjara hidup..

Aaaaaa !!! aku nk jerit !! xkire xkire !!! aaaaaaaargghhh !!!~

hidup aku da mcm duduk dlm penjara.. tp ber WiFi dan xde peraturan!
oh my home my penjara lol!!

bawa lah aku keluar..~ sekejap pun tape...~~~
T__T

Ape ko rase ! bile ko mcm aku yang tengah SUNYI! BOSAN!
dan inginkan udara luar yg luas dan bebas hanya sebentar
dan anda minta kat parent nk ikut sedare pegi bando..
Tp!! mak anda ungkit perkara2 lepas yang aku xbuat
dan dy xbg!!!
TP!! mase xde org nk anta (xde pengangkutan)
ataupun mmg dy rase aku xleh pegi klau dy izinkan pun..
Dy bagii~!!!

Aku nk keluar masuk mmg lah boleh selagi ia bkn waktu tengah2 malam..
tp!!! aku xde kenderaan~
mentang2 la aku hnya boleh harapkan mereka untuk amek antar aku!
dorang xnk!!!! layan.. :(

Huwaaaarggghhhhh!! tolong lah paham..
Seharian aku terseksa ..
mcm mane aku x buncit ~~ pagi petang siang malam aku bosan dan sunyi!!
bile aku bosan dan sunyi.. selain on9
xde mende laen dah yang teman
MAKANAN jelah jd kawan aku :(
Oh my mom ~~
Im begging uuu !!!!!!!!!!!!
let me go.. :(

Arrrggggghhhhh !!!! tensiOn Sioott !!
nk ape lgi.. sekolah.. aku da pegi. xponteng2 dah.. kelas tambahan pn da pegi
wlaupun due hari da ponteng..
Ary esok je aku nk keluar..!!
Tahukah kamu~
da lame aku nk pergi bandar..!
wlaupun bndar Kuantan xsebesar Bndar laen!!!

Oh sakitnye !! Hahahahahahaha !!!

(aku hnya meluahkan.. ske aty la kn blog aku..)

No comments:

Post a Comment