HAHA!! I 'LOVE' you


Kenape aaa
Macam mane aaa
Bila aa
Sape aaa!



asal buat aku cm neh aaa ~
xpuas aty call je aku..
xyah lah suh org laen yg tlog soundkan aku~
haehh~ apo nk jd ntah..
aku xlarat da nk bengang kes gini..
Da terbiase gitu!
HAHAH tp bodo jugak sape wat gitu..
bkn dpt untung pn..
klau dpt aku pn nk jugak xD aci aww!

Ade ke patot ..... (aku xtahu sape)
g jual no aku kt tmpt duduk dlm Bas dr Jengka ke Kuantan!
Who the hell maa~
xsangke lak no aku femes..
baek ngaku sapo dio..
aku nk bg hadiah neh.~
sb tlog Promote number Heheh !!
stakat tulis nme ok lah kn..
jgn smpi fitnah aku pulak kt No tu
ckp aku bukan2 da a~
aku rase aku yg best~
Dpt Pahala Free~

HAHAHAHAH!


-.. wlaupn aku xtau sape dan mungkin ko pn xknal aku dan wat2 xknal aku dan xmungkin bace blog aku...~
Mekaseh a buat aku bengong gini.. =,=''
klau niat ko nk buat aku marah.. lupekan je keyhh
Hohoho

p/s : Jgn cemarkan harta benda awam ngn No2 yg ade dlm nset anda
kerana anda bole dicop kan sebagai VANDALISM!!!
klau da mmg memory xckop.. tulis lah kat ketas ke ape..
kejadah mende ko tulis kt kusi bas!!
cemar-cemar

----------------------

No comments:

Post a Comment