who are u~

Assalamualaikumm ~ ~ :DDD

Ekceli aku tak sengeh mcm smiley tu pn.. saje letak -,-'' eh lantak la kan
hihi *gelak gedik*

Dah laa sebenarnye aku tengah rase besalah.
entah la besalah pasaipa tu aku tak pasti
Tapi aku memang rase besalah. -,-'' Besalah sangat ke aku ni >3<''

Aku rase aku da betul-betul buang dia dari hidup aku..
Maybe someday I will take him back and put inside my life again like before
but it's maybe someday and not now..
Because now i'm feel full of revenge and I can't accept their apologise
LOL maybe someday i will forgive their xD
(maybe deep in my heart im still love? like? err them) MAYBE

Dah dahh aku tak sanggup nak speaking lagi.. sangat broken baq hang..
HAHAH malunye >______<'' << muke katak

Tp aku kate mende betol la.. Yelah malas aku nk pikir.. Lantak kau lah kan
Aku pkir kan pasal diri sendiri pun da ckup pening.. haha blah la kau
blah blah blah~


No comments:

Post a Comment