Cinta tu pelik kan? yeke?

Salam Sejahtera..

petame sekali aku nk ucap selamat hari raya kepada india..

Kedua
Aku nk cakap..
Cinte tu pelik kn?

Mase tengah becinta semua nye indah..
tapi bila da bosan dengan cinta
semua jadi jijik -,-''

Lepas tu..
Mase becinta semua nya takpe. tak amek hati langsung
walaupun mnde tu melanggar pantang heh ? melampau batas jugak.. :D
Bile dah tak cinta.. semua dia ungkit..

Dahtu..
Mase tengah cinta
Punya la gila obses sepende yang di buang pun sanggup kutip simpan
(err jijik sangat ke contoh aku bagi ni?) haha~
bila da dapat cinta tu.. spender baru pun dia g buang -,-''
(kenape mesti spender?)
= sebab cinta tu pelik kot.. ke aku yg pelik?

haa pastu

Mase tengah becinte..
ayat kemain manis.. sampai kekasih kene kencing manis pn
sanggup jage (ape kene mengene dgn kencing manis?)
ha lantak la itu semua
bile cinta da pudar..
ayat manis tu terus jadi masam
yang kencing manis tu pun jadi masam o.O *whatthehek*

Dah tu.. yang lg pelik nye
Cinta tu.. selalu datang tanpe diundang..
Pergi pun pegi gitu je,, sambil wat muke toye je -,-'' nate mu

Bakpe pelik ngak tahu.. nyekse ore jo..
dah tu.. mase bencinte punye ah bahagia.. bile da tak cinte
teros benci -,,-''

bole aku letak peribahasa kat sini
"Dahulu parang sekarang besi~
Dahulu sayang sekarang benci"

ha tu pun mesti ade kait dengan cinta..
kenape mesti parang dan besi yang kene
dorang tu ade kene mengene ke
parang tu becinta dengan besi ke?
oh ye tak ye,, parang kan diperbuat dari besi..
Dah tu ape kene mengene -,=''
Dahla.. peribahasa tu pun da pelik..

Haha Pelik kan?
err tak pelik ke?
normal jeke?
tak pelik ke?
aaww :( tak pelik laaa...
entah2 aku yang pelik..
err pelik betul o.O''

*Kesahnye.. aku saje je ha.. nak berkucalana kat sini*
takdak pekdah blog aku ni -,-

No comments:

Post a Comment