sekadar luahan... taknak bace blah lah..

Aku tak Suke kawan dengan kau..
Dan aku tau kau pun tak suke kawan dengan aku..
Dah tu buat ape lagi kite berkawan.. -.-''

Sebenarnye aku tatau pun yang kau suke ke tak kawan dengan aku..
Dan aku tatau lah kenape.. Aku masih nak anggap kau kawan
Setelah bekali-kali aku sakit hati sebab kau..
Dan.. Sebab kau.. erghhh aku sakit jiwe :((
Aku pun tatau kenape..
Aku tatau mcm mane..
Aku tatau kenape lagi sekali..
Erghh

Dan.. Aku tatau kenape banyak sangat kenape dlm otak aku..
Aku tau kenape tu takde kene mengene dengan aku tak suke kawan kau..

Tapi tu pun luahan aku..
huh lantak lah..

Semua nak buat hal..
Dari ke internet... Laptop.. Henset..
dan.. erghh pape jelaaa

Hari-hari tak sah air mate tak keluar..
Dlu kemain kering hati.. air mata setitis pn tak keluar (kecuali menguap)
Bajet katang kata mereka..
Sekarang.. hati kalah tisu basah -,-''

Ape kah ini semua.. -,- Hati asyik nak memberontak
Mereka selalu nk marah..
Aku pun jadi marah
lepas tuh.. Semua orang marah aku
Kemudian.. aku nangis sorang-sorang lagi..
takde Orang tahu.. Dan nk amek tahu.. o.O''

Aku tau lah.. aku tak sehot mereka..
Sape saje la nk kawan dengan org cm aku..
Aku selalu marah dorang katenye..
Aku sedar la tu..
Lepas tu aku cube berubah
Bile tengah berubah.. Mereka tak bg peluang pn aku berubah
Nak aku jd cm dulu.. Tp mereka kata tak suka
Dah tu.. ape aku nak buat..
Yelah bukan senang nak senang kan hati semua orang...

Aku lahir kat dunia bukan untuk menjaga perasaan orang
eh maken banyak aku merepek..
blah laaaaaaa

(jangan la bace pleaseee.. malu)

No comments:

Post a Comment