Tak Tahuuu~ ~

Assalamualaikum..

jawab salam tahu?
klau tahu jawab lah..


Orang selalu marah bile aku cakap tak tahu..
Aku pun tak tahu kenape..
Aku jwab mende betul je.. Aku betul-betul tak tahu..
Tapi aku kene marah sebab kate tak tahu.. T_T kenapeeeee~ ~

Kekadang.. Dorang tanye mende yang dorang sebenanye tahu dan aku tak tahu dekat aku..
Aku jawab jela tak tahu..
DAN AKU KENE MARAH!!
damn.. Dah tahu tu pegi tanye orang yang tak tahu tu kenape..
Hahak~ nak annoying kan aku.. Tp die sendiri yang annoying bile aku cakap tak tahu.. LOL
Aku tak cakap pasal sesape.. imaginasi je kot.. entah AKU TAK TAHU!

Dah tu.. Bile orang cakap tak tahu tu maknenye tak tahu lah kan..
nak tahu ape lagi..

Dah dorang tak pena nak bagitahu aku.. Macam mane aku nak tahu.. :(
Bile aku sebok-sebok kan diri nak amik tahu.. Dorang bukan nak aku Tahu..
kekadang dorang marah aku tahu (wtf?)
Aku pun malas lah nak amek tahu..
last-last aku jugak yang kena marah sebab tak tahu xD
Lps tu bile aku klau aku g mane-mane.. dan orang tanye mnde aku tatau..
Aku pun jawab lah TAK TAHU!!
Lepas tu AKU KENE MARAH LAGI~

Hihi banyak nye Tahu dalam tu tapi aku tak makan tahu pun tadi
dan aku taknak tahu.. aku nak Tempe goreng.. sedap ouh~
jangan tanye kenape aku nak Tempe gorang bukan tahu..
sebab aku TAK TAHU xD ~

Dah blah.. KBAI

No comments:

Post a Comment